Člen verzus zákazník

Všetci ste si určite všimli akou zmenou prešla lezecká stena a priestory klubu. Aby to v takomto stave vydržalo čo najdlhšie, je potrebné zapojenie každého z nás. Členstvo v klube neprináša len výhody, ale aj zodpovednosť za fungovanie klubu. Každý môže niečím prispieť. Často stačia na prvý pohľad maličkosti.

Začať môžeme hneď pri vstupe prezutím. Schodište sme vyčistili a vymaľovali. Prezutím vo vstupných priestoroch uľahčíte jeho údržbu. Pod lezeckou stenou a pri bouldrovke máme nový koberec. Ak pri lezení používate práškové magnézium a po tréningu ostane po vás viditeľný neporiadok, hneď veľa bouldrovky je malý vysávač. Poupratujte po sebe.

V blízkej dobe pribudne u správcu aj malý vysávač na baterky. Ten si môžete vypýtať a poupratovať rozsypané magnézium aj pod stenou. Nie je v silách správcu upratovať aj počas otváracích hodín. Nám to nezaberie veľa času. Vo výsledku sa všetci budeme v priestoroch lezeckej steny cítiť lepšie.

Rozdiel medzi členom a zákazníkom je v tom, že zákazník príde do cudzieho a platí si za služby. Člen klubu je zároveň jeho spolumajiteľom. Ukážme všetkým, že sa o svoj majetok vieme starať.